AJUTOR

Consultați întrebările frecvente sau contactați-ne pentru ajutor

Întrebări frecvente

Cum mă înregistrez și încep să licitez?

Nu putea fi mai ușor. În primul rând, conectați-vă sau creați un cont Apex Auctions. După ce ați făcut acest lucru, mergeți la licitația sau articolul care vă interesează și faceți clic pe „Înregistrați-vă pentru această vânzare”. Completați informațiile necesare și acceptați termenii și condițiile noastre, faceți clic pe „Înregistrare” pentru a trimite cererea dvs. de aprobare.Vă rugăm să rețineți că toate înregistrările sunt verificate manual numai în timpul programului de lucru al biroului.

Vă rugăm să completați acest lucru cu mult înainte de încheierea unei licitații pentru a evita dezamăgirile. În unele cazuri, este posibil să avem nevoie de câteva informații suplimentare și/sau de un depozit rambursabil.

Cum mă înregistrez pe Marketplace?

Conectați-vă sau creați un cont Apex Auctions și mergeți la articolul care vă interesează. Odată acolo, apăsați butonul portocaliu „Înregistrare”. După ce ați completat formularul de înregistrare și ați acceptat termenii și condițiile noastre, faceți clic pe „Înregistrare” pentru a trimite cererea dvs. de aprobare. Odată aprobat, veți putea licita automat pentru orice articol din Marketplace de atunci înainte.

Vă rugăm să rețineți că toate înregistrările sunt verificate manual numai în timpul programului de lucru al biroului. Vă rugăm să vă înregistrați cu mult înainte de încheierea unei licitații pentru a evita dezamăgirile. În unele cazuri, este posibil să avem nevoie de câteva informații suplimentare și/sau de un depozit rambursabil.

Cum îmi activez contul?

Activarea contului este simplă. Vi se va trimite un link de activare prin e-mail; tot ce trebuie să faceți este să dați clic pe linkul care vă va confirma și deschide contul.

Ocazional, e-mailurile noastre automate pot fi confundate cu mesaje nedorite, așa că vă rugăm să vă asigurați că vă verificați folderul de mesaje junk al emailului. Dacă aveți probleme la activarea contului, vă rugăm să sunați la biroul nostru, iar unul dintre personalul nostru prietenos va fi bucuros să vă asiste.

Ce fac dacă mi-am uitat numele de utilizator sau parola?

Nu vă faceți griji dacă v-ați uitat numele de utilizator sau parola; este o remediere rapidă. Mergeți la secțiunea „Autentificare” a site-ului și selectați „Nume de utilizator sau parolă uitate?”. Acolo veți putea introduce adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat, vă vom trimite un e-mail care conține numele dvs. de utilizator și un link care vă va permite să vă resetați parola.

Dacă uitați parola și nu mai utilizați adresa de e-mail care este conectată la contul dvs., trimiteți-ne un e-mail la info@apexauctions.co.uk și spuneți-ne vechea adresă de e-mail și o putem actualiza pentru dvs.

Nu pot găsi ceea ce caut?

Prin crearea unui cont Apex Auctions, vă puteți înscrie pentru a primi notificări prin e-mail despre viitoarele licitații care conțin exact acele articole. Ca alternativă, contactați-ne și discutați cu un membru experimentat al echipei noastre de vânzări care poate achiziționa utilaje de orice marcă și model în numele dvs.

Sunt interesat de un anumit articol, mă puteți ajuta?

Cu siguranță putem! Dacă știți exact ce căutați, utilizați funcția noastră „Căutați în licitații” pentru a căuta printre mii de articole în diferite licitații din întreaga lume.

Aș dori să văd niște echipamente într-o licitație, cum fac?

Zilele și orele de vizionare variază de la licitație la licitație, vă rugăm să consultați secțiunea cu informații despre vânzare a unei anumite vânzări pentru mai multe informații. Pentru vizionările care se fac doar pe bază de programare, vă rugăm să vă înregistrați pentru vânzare și, ulterior, să trimiteți un e-mail la info@apexauctions.co.uk pentru a aranja o vizionare.

Este posibil să vi se solicite să purtați echipament de protecție la fața locului, vă rugăm să vă asigurați că vă conformați înainte de a pleca. Veți găsi toate informațiile de care aveți nevoie în secțiunea cu informații despre vânzare.

Care este limita de cheltuieli? Va afecta cât de mult pot licita?

Nu, aceasta este pur și simplu o măsură de securitate care ne permite să detectăm orice activitate neobișnuită în contul dvs. Puteți licita sub sau peste suma introdusă și nu vă va restricționa licitarea în niciun fel.

Am plasat accidental o ofertă pentru articolul greșit. Există ceva ce pot face?

Din păcate, nu, toate ofertele sunt obligatorii și nu pot fi anulate. Vă rugăm să aveți grijă suplimentară când licitați și să verificați din nou orice sumă înainte de a confirma oferta.

În ce stare este articolul?

Nu putem comenta starea niciunuia dintre articolele enumerate pe site-ul nostru. În schimb, vă sugerăm cu tărie să vă organizați pentru a vizualiza bunurile de interes. Toate articolele sunt „vândute așa cum se văd” și nu vin cu garanție; prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că sunteți mulțumit înainte de a plasa oferte obligatorii din punct de vedere legal. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea 9 din Termenii și condițiile noastre.

Am câștigat articole, ce se întâmplă acum?

Felicitări! Cumpărătorii vor fi anunțați prin factură dacă oferta lor a fost acceptatǎ.

Cum pot plăti articolele mele?

Plata pentru articolele dvs. nu ar putea fi mai ușoară. Acceptăm transferuri bancare pentru orice vânzare, dar, din păcate, nu acceptăm carduri de credit sau cecuri. Toate informațiile de plată pot fi găsite pe factura dvs.

CUM SE PLATEȘTE ODATA CE UN ARTICOL A FOST CÂȘTIGAT

Odată ce licitația sau articolul s-a încheiat, dacă ați câștigat, veți fi anunțat prin e-mail. Plata pentru articolele câștigate este datorată imediat. Facturile sunt disponibile online în secțiunea „Facturile și plățile mele”.

Metodele de plată pe care le acceptăm pentru vânzările din Marea Britanie sunt:

  • Transfer bancar
  • Plata cu cardul de debit

Pentru vânzările din SUA și UE solicităm ca facturile să fie plătite prin transfer bancar.

Vă rugăm să rețineți că NU ACCEPTĂM CARDURI DE CREDIT SAU CECURI

*Plǎțile trebuie primite înainte de eliberarea mărfurilor

PLATA TAXEI DE VÂNZARE

Taxa pe vânzări se plătește la rata în vigoare pentru toate bunurile achiziționate. Pentru vânzările efectuate din Marea Britanie, TVA-ul se percepe atât pentru prețul de adjudecare, cât și pentru comisionul de cumpărător. Dacă mărfurile sunt ulterior scoase sau exportate în afara Regatului Unit, TVA-ul poate fi rambursat la prețul de adjudecare, cu condiția să fie furnizată către Apex o dovadă suficientă a exportului. Acest lucru se aplică numai bunurilor care au părăsit Regatul Unit în termen de trei luni de la data licitației.

Plătesc taxa pe vânzări?

Depinde. Taxa pe vânzări se plătește la rata în vigoare pentru toate bunurile achiziționate. Pentru vânzările efectuate din Marea Britanie, TVA-ul se percepe la prețul de adjudecare, comisionul de cumpărător și orice taxe suplimentare. Cu toate acestea, dacă mărfurile părăsesc Regatul Unit, TVA-ul poate fi rambursat la prețul de adjudecare, vă rugăm să furnizați dovada exportului și putem analiza acest lucru pentru dvs.

Mi-am plătit facturile; Cum îmi ridic articolele?

Personalul nostru se află la fața locului doar pentru a supraveghea și controla livrǎrile, nu li se permite să mute echipamente sau să asiste în niciun fel la îndepărtare. Apex Auctions vă mulțumește pentru cooperarea în menținerea siguranței dvs. și a celorlați pe durata prezenței la fața locului și pentru sprijinul acordat la îndepǎrtarea bunurilor din locație într-un mod prompt.

Dacă intenționați să utilizați un serviciu de curierat sau o firmǎ de transport pentru a vă ridica bunurile/loturile - Vă rugăm să le transmiteți Termenii și condițiile complete. Ei trebuie să fie capabili să: Pregătească / Deconecteze / Manevreze / Scoate / Ambaleze / Paletizeze / Ridice / Încarce articolele dvs. de pe site-ul licitației - Cooperarea dvs. cu aceștia vă va economisi timp și costuri.

Accesul va fi acordat cumpărătorilor și contractorilor/agenților acestora numai după ce plata a fost integral înregistratǎ în cont.

Accesul poate fi refuzat dacă ridicarea nu a fost programatǎ cu reprezentanții Apex. Veți găsi detaliile lor pe factura dvs.

Informațiile complete pot fi găsite în secțiunea de informații a licitației.

Pot să ridic singur bunurile?

Da, cu condiția ca dumneavoastră sau contractorul dumneavoastră să puteți îndeplini următoarele criterii:

  • Asigurare de raspundere civila
  • Licențiere
  • Declarație de metodă adecvată
  • Evaluare a riscurilor
  • Permise de lucru
  • Capacitate și competență

Vă vom acorda cu plăcere accesul la site după ce vom aprobat toată documentația necesară.

Ne ajutați la deconectarea utilităților?

Din păcate, nu. Vă sfătuim cu tărie să luați în considerare îndepărtarea, scoaterea din funcțiune și transportul tuturor articolelor și să luați în considerare costurile asociate înainte de a depune oferte.

Îmi pot schimba detaliile de contact?

Sigur, mergeți la „Contul tău” și selectează „Setările mele”. Aici este posibil să modificați sau să actualizați informațiile și preferințele dumneavoastră personale. Nu veți putea să vă actualizați adresa de e-mail. Pentru a face acest lucru, va trebui să trimiteți un e-mail la info@apexauctions.co.uk de la noua adresă de e-mail și să solicitați actualizarea acesteia; Vă rugăm să includeți numele dvs. de utilizator și adresa de e-mail conectată anterior, astfel încât să vă putem găsi contul.

Termeni cheie

Licitare incrementală

Plasează următoarea ofertă incrementală pentru articol sau lot. Valorile incrementului de licitare vor varia în funcție de articol; aceste informații sunt afișate sub cel mai mare preț licitat. După plasarea ofertei incrementale, caseta din partea de jos a listei de articole va deveni verde pentru a arăta că aveți cea mai mare ofertǎ. În cazul în care caseta devine roșie, oferta dvs. nu este suficient de mare pentru a depăși rezerva sau un alt utilizator a plasat o ofertă automată pe lot.

Licitare automată

Vă permite să plasați prețul maxim pe care sunteți dispus să îl plătiți pentru articol. Software-ul de licitație va licita automat în numele dvs. până la acea sumă pe măsură ce alți utilizatori plasează oferte. Excelent dacă licitați pentru mai multe loturi în aceeași licitație.

Fa-o-oferta

Unele loturi sunt listate cu un buton „fă o ofertă”. Aceasta înseamnă că aveți posibilitatea de a cumpăra articolul înainte de licitație. Ne propunem să procesăm o ofertă în 24 de ore. În cazul în care oferta dvs. este respinsă, mai aveți două încercări (3 în total) de oferit. Dacă a treia ofertă este respinsă, nu veți mai putea trimite alte oferte pentru articolul respectiv. Cu toate acestea, veți putea licita în continuare pentru articol la licitație..

Unii vânzători pot lua în considerare oferte pentru articole care nu au fost marcate cu butonul „Fă o ofertă”. Vă rugăm să contactați biroul local care vă va putea oferi mai multe informații.

Cumpărați acum

Vânzătorii au opțiunea de a-și lista articolele spre vânzare la un preț convenit. Prețul afișat este afișat pe lot, adică „Cumpărați acum 1.000 GBP”. Pentru a cumpăra articolul, faceți clic pe butonul după ce v-ați autentificat. După ce ați confirmat achiziția, articolul va fi marcat ca vândut pe site și veți primi un e-mail care detaliază tranzacția.

Colectare

Înțelegem cât de stresantă și complicată poate fi scoaterea de bunuri dintr-o locație. Ne străduim să facem acest proces cât mai ușor posibil pentru clienți, sugerând o listǎ de furnizori de servicii de transport și demontare.

Consultați secțiunea furnizorilor de servicii pentru o listă completă a contractanților.

Îndepărtarea articolelor este responsabilitatea exclusivă a cumpărătorului/și a celor care colectează în numele lor.

CONTRACTORI SUGERATI

Toți contractorii sugerați sunt verificați pentru a se asigura că funcționează în conformitate cu legislația actuală de sănătate și siguranță și pot satisface pe deplin următoarele criterii:

  • Asigurare de raspundere civila
  • Licențiere
  • Declarație de metodă adecvată
  • Evaluare a riscurilor
  • Permise de lucru
  • Capacitate și competență

Consultați secțiunea furnizorilor de servicii pentru o listă completă a contractanților.

DEMONTAREA DE CǍTRE DVS. A ECHIPAMENTELOR

Datorită legislației privind sănătatea și siguranța, vă solicităm dumneavoastră sau contractorului ales să îndepliniți toate criteriile pe care le aplicăm contractorilor noștri sugerați (vezi mai sus).

Accesul la locație nu va fi permis până când toată documentația necesară nu este completată și aprobată de noi.

Aveți probleme la conectare?

ACTIVAREA CONTULUI

Când creați un cont, va trebui să vă activați contul pentru a confirma că adresa de e-mail pe care ați introdus-o este corectă.  Pentru a face acest lucru, vi se va trimite un e-mail de activare care conține un link.  Vă rugăm să faceți clic pe linkul din acest e-mail pentru a confirma că l-ați primit.

Dacă nu vă activați contul, nu vă veți putea autentifica pe site.  Dacă întâmpinați probleme la activarea contului, contactați biroul local.

PAROLA UITATA

Dacă ați uitat parola, faceți clic pe linkul „Ați uitat numele de utilizator sau parola?” din pagina de conectare.

Introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înscris și faceți clic pe „Trimite-mi un e-mail”. Apoi vi se va trimite un link prin e-mail în câteva minute. Faceți clic pe acest link pentru a vă schimba parola, apoi conectați-vă folosind numele de utilizator și noua parolă.

Dacă v-ați uitat parola și e-mailul cu care v-ați înscris nu mai funcționează, vă rugăm să ne contactați și să ne informați despre numele dvs. de utilizator și vechea adresă de e-mail.  

NUME DE UTILIZATOR UITAT

Dacă ați uitat numele de utilizator, faceți clic pe 
„Ați uitat numele de utilizator sau parola?” link de pe pagina de conectare. Introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și faceți clic pe „Trimiteți-mi un e-mail”. E-mailul pe care îl veți primi conține numele dvs. de utilizator.

NOTA:
Vă rugăm să rețineți că ocazional e-mailurile automate pe care le trimitem pot fi identificate ca mesaje junk/spam. Acest lucru este în afara controlului nostru și vă recomandăm, dacă nu primiți e-mailul în scurt timp, să verificați folderul Mesaje nedorite/Spam.

Am probleme cu licitarea, ce fac?

Ne pare rău să auzim că întâmpinați probleme.

Ar putea fi legat de browserul dvs. de internet. Site-ul nostru web nu acceptă versiunile inițiale ale Microsoft Edge sau versiunile timpurii ale Mozilla Firefox. Dacă utilizați una dintre acestea, veți putea în continuare să vedeți licitațiile, dar este posibil ca sistemul de licitare să nu funcționeze corect. Este o soluție ușoară totuși! Doar faceți clic pe unul dintre următoarele link-uri de mai jos pentru a vă actualiza browserul.

Dacă nu este o problemă cu browserul dvs., este posibil ca JavaScript să fie dezactivat. Puteți activa acest lucru accesând meniul instrumente din browser.

În cele din urmă, dacă nu este unul dintre cele două, este posibil ca cookie-urile dvs. să fie dezactivate, iar site-ul nostru are nevoie ca acestea să fie acceptate pentru a funcționa! Din nou, porniți-le accesând meniul de instrumente din browser.

Prelungirea timpului de licitație

CE ESTE PRELUNGIREA TIMPULUI DE LICITAȚIE?

Prelungirea timpului de licitație are loc dacă există o ofertă pentru un articol în ultimele 10 minute ale vânzării. Când oferta este plasată, timpul de încheiere se va prelungi cu încă 10 minute. Ofertele suplimentare nu vor prelungi ora de încheiere decât dacă sunt plasate în ultimele 10 minute.

DE CE UTILIZAM PRELUNGIREA TIMPULUI DE LICITAȚIE?

Cum funcționează licitarea automată

Când plasați o ofertǎ automată, introduceți suma maximă pe care sunteți dispus să o plătiți pentru articol. Ceilalți ofertanți nu știu valoarea ofertei dvs. automate, dar dvs. vi se afișează tot timpul. Pe măsură ce licitarea continuă, sistemul va crește automat oferta dvs., pe măsură ce alții licitează împotriva dvs., până la suma dvs. maximă. Acest lucru vă asigură că rămâneți cel mai mare ofertant până la suma dvs. maximă. Dacă un alt ofertant plasează o sumă licitată automată mai mare sau suma licitată actuală depășește oferta dvs. automată, caseta de lot va indica în mod clar că, în timp ce oferta dvs. a avut succes, ați fost în continuare supralicitat.nt.

  • NU AȚI GĂSIT CE CĂUTAȚI?

    Mai aveți câteva întrebări, contactați echipa astăzi.

  • VREȚI SĂ FIȚI LA curent cu ULTIMELE NOASTRE LICITAȚII?

    Aboneazǎ-te la newsletter-ul nostru și spune-ne despre ce dorești să auzi.